About Me

My photo
That not this and this not dead -huh-

Friday 22 April 2011

Apabila lawak tak menjadi..

Di suatu ketika sementara menanti siaran perlawanan bola sepak antara Liverpool menentang AC Milan.
 
Mamak1 : Mau minum apa?
Wan : Kau nak minum pe fiq?
Fiq : Aku tak kisah apa² pun..kau yang nak belanja..so kau oderlah apa² untuk aku..
Wan : eh kau ni malu pulak..oder ajalah..kalau aku order air kosong baru ko tahu..hahaha(ketawa kecil)
Fiq : hehe..ala..takpe lah..kau oderkan je la..ko yang yang nak belanja..
Wan : Ala..jangan macam ni fiq..kau oder je lah..nah ambik menu ni..tengok pe ko nak??
 
Setelah 10minit berlalu mamak1 pon berkata..
 
Mamak1 : Bos..nanti datang wokey..saya mau pigi ambil order meja sana..
Wan : ok..takpe²..
 
20 Minit berlalu..perlawanan bola sepak juga telah bermula..
 
Mamak2 : Bos, sudah oder makan?
Wan : minum pun belum oder lagi ni..
Mamak2 : Wokey..mau minum apa?
Wan : ha..oder la fiq dari tadi tengok menu tak kan tak tahu lagi..
Fiq : aku seganlah wan.kau yang nak belanja aku..cuba kau aja yang oderkan untuk aku..
Wan : oder je la..aney ni dah letih dah berdiri ni..
 
Perkara ini berlanjutan sehingga 1st half habis dan...
 
Wan : fiq game dah habis dah.minum pun tak..
Mamak3 : ya lah..mau minum apa ini bos??
Fiq : erm..ok..apa ada??
Mamak3 : teh O,teh tarik,horlick,mylo,sirap,sirap bandung,semua ada..air buah juga ada..
Fiq : wan ko nak oder pe?
Wan : kau oder je la fiq aku dah bosan dah tunggu kau oder air..
Fiq : macam marah jew..ok la..aney bagi air kosong 1..
Wan : lol!!air kosong je sampai sejam kau fikir nak order..
Fiq : hehehe
Wan : Kalau macam tu aku pon same la..aney..bagi kitaorang air kosong 2..
Mamak3 : A$#*l@%%@)(&!!

No comments:

Post a Comment